Espa project

Ο αντικειμενικός στόχος της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ είναι να παρέχει υπηρεσίες που ικανοποιούν τις επιδιώξεις των πελατών της.

Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των δεσμεύσεών μας για:

Την συστηματική διερεύνηση των επιθυμιών και των προσδοκιών των πελατών μας και την διαρκή βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών
Την πιστή εφαρμογή και την συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Ποιότητας κατά ISO 9001
Την επιλογή εξοπλισμού υψηλής ποιότητας και την προσεκτική επιλογή στην αξιολόγηση των προμηθευτών και υπεργολάβων μας
Τον διαρκή εκσυγχρονισμό και αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει η τεχνολογία για την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη εκτέλεση των εργασιών
Την συνεχή αναβάθμιση και την σωστή συντήρηση του εξοπλισμού μας κατά την διαδικασία παροχής υπηρεσιών καθώς επίσης και την συνεχή αναβάθμιση των λειτουργικών μεθόδων μας, των διαδικασιών μας και των μέσων μας
Την διαρκή μείωση του λειτουργικού κόστους
Την επέκταση της ποικιλίας των προϊόντων- εργαλείων, μέσω της ανάπτυξης και της εισαγωγής στην αγορά νέων και βελτιωμένων υπηρεσιών
Την επιλογή ικανού προσωπικού και την παροχή επαρκούς εκπαίδευσης, όπως επίσης και την ανάπτυξη ενός εργασιακού περιβάλλοντος στο οποίο κάθε εργαζόμενος θα μπορεί να αναπτύσσει περαιτέρω δεξιότητες, καθήκοντα και πρωτοβουλίες
Την ενίσχυση κάθε εσωτερικής συνεργασίας, την προώθηση κάθε εσωτερικής μορφής επικοινωνίας και το ομαδικό πνεύμα όλων των ανθρώπινων πόρων και σε όλα τα επίπεδα
Την συμμόρφωση με τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις της Εθνικής και Κοινοτικής Νομοθεσίας.

ΣΚΟΠΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Οι αντικειμενικοί σκοποί για την ποιότητα της επιχείρησης, είναι άμεσα συνυφασμένοι με την πολιτική ποιότητας της εταιρείας και διατυπώνονται κάθε χρόνο κατά την ανασκόπηση της διοίκησης. Η διοίκηση της εταιρείας διατυπώνει μετρήσιμους στόχους ποιότητας σε άμεση συνάφεια με την πολιτική για την ποιότητα, τις απαιτήσεις των πελατών και τις αντικειμενικές δυνατότητες της.

Οι αντικειμενικοί σκοποί για την ποιότητα της επιχείρησης για την περίοδο 2016 έχουν ως εξής:

  • • Άμεση επικοινωνία με τους πελάτες μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ή email
  • • Μείωση των παραπόνων των πελατών κατά 10%
  • • Μείωση μη συμμορφώσεων λειτουργίας κατά 10%
  • • Εκπαίδευση όλων των εργαζομένων της εταιρείας στην εξυπηρέτηση πελατών
  • • Καθιέρωση προγράμματος τακτικών επιτόπιων επισκέψεων στους πελάτες με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης

Στην υλοποιούμε επιθυμίες- όνειρα.

Αποτελεί όραμα για μας, να υλοποιούμε τις επιθυμίες σας. Αυτό επιτυγχάνεται με την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης και κατόπιν της εισαγωγής της ανάλογης διαδικασίας για να οδηγηθείτε προς την επιθυμητή κατεύθυνση. Δηλαδή:

PLAN
Σχεδιάζουμε λύσεις

DO
Υλοποιούμε σχέδια
CHECK
Ελέγχουμε υλοποίηση

ACT
Διορθώνουμε σχέδια