HELPDESK EΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Το helpdesk εξοικονομώ, δημιουργήθηκε για να παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης στους πελάτες μας που έχουν κάνει αίτηση μαζί μας ( ή με άλλες εταιρίες) για το πρόγραμμα εξοικονομώ, και τώρα καλούνται να υλοποιήσουν. Στα πλαίσια της συνεργασίας μας, θα παρέχουμε δωρεάν πληροφορίες και καθοδήγηση στην υλοποίηση του προγράμματος.
Σκοπός του συμβούλου στη θέση αυτή είναι να μην αφήσει κανένα αναπάντητο ερώτημα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να κάνει έρευνα για να εξυπηρετήσει τον πελάτη και θα επανέλθει με επικοινωνία σε αυτόν.
Σκοπός της υπηρεσίας είναι να αναδείξει την υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία που έχει η espabcla και να δημιουργήσει στον χρήστη της υπηρεσίας την άποψη ότι η espabcla θα ήταν ο ιδανικός τεχνικός σύμβουλος/συνεργάτης που θα τον βοηθήσει να υλοποιήσει άριστα το πρόγραμμα για το οποίο έχει εγκριθεί εάν επιλέξει να συνεργαστεί μαζί της αγοράζοντας τις υπηρεσίες της.
Λαμβάνοντας υπόψη λοιπόν τη φύση της θέσης αυτής, θα πρέπει να τηρείται συγκεκριμένη προσέγγιση στο τηλέφωνο, πάντα με γνώμονα την σωστή πληροφόρηση του πελάτη ( δεν υπάρχει χώρος για λάθος πληροφορίες).
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ HELPDESK
Αναλαμβάνουμε με υπευθυνότητα :

• Να δώσουμε πληροφορίες για την έκδοση ΗΤΚ
• Να δώσουμε οδηγίες στον πελάτη για το πως θα ανεβάσει τιμολόγια
• Να μπούμε με τους κωδικούς του και να του ανεβάσουμε εμείς τιμολόγια
• Να προτείνουμε συνεργείο , όπου γίνεται
• Να απαντήσουμε σε ερωτήσεις σχετικά με την αμοιβή μας σε υφιστάμενους πελάτες
• Να απαντήσουμε σε ερωτήσεις σχετικά με τους προμηθευτές και τις παρεμβάσεις
• Να ενημερώσουμε για τη διαδικασία επιλογής χρηματοδοτικού σχήματος από τράπεζες και τη δυνατότητα σύστασης σε τράπεζα
• Να κάνουμε για εκείνον καταχωρήσεις εγγράφων και στοιχείων
• Να καταγράφει ερωτήματα τα οποία προκύπτουν, να λαμβάνει απαντήσεις από τους αρμόδιους και να ενημερώνει τον πελάτη
• Να δίνει γενικές πληροφορίες στον πελάτη για προγράμματα ΕΣΠΑ εφόσον αυτό ζητηθεί
• Να δώσουμε στον πελάτη να καταλάβει οτι χρειάζεται εξειδικευμένο τεχνικό σύμβουλο για την υλοποίηση του έργου
• Να καλύψουμε όλα τα ερωτήματα του πελάτη με συνέπεια και σαφήνεια
HELPDESK ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Δεν έχω ηλεκτρονική ταυτότητα . Πως την εκδίδω?
Για να βγάλετε ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου ΗΤΚ πρέπει να κάνετε τα εξής:
1. Να βρείτε έναν αρμόδιο μηχανικό για την έκδοση ΗΤΚ στο σύστημα του ΤΕΕ.
2. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση ΗΤΚ είναι:
• ΥΔ εξουσιοδότηση ανάθεσης ΗΤΚ στον μηχανικό
• Έγγραφα πολεοδομίας για το ακίνητο (αυτοψία και εύρεση των εγγράφων (πχ οικοδομική άδεια, κατόψεις, όψεις κτλ από τον μηχανικό)
• Πίνακας χιλιοστών του ακινήτου, εφ΄ όσον υπάρχει σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας
• ΚΑΕΚ ακινήτου
• Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης (ΠΕΑ) που έχει καταχωρηθεί στο σύστημα του εξοικονομώ.
Η ΗΤΚ μπορεί να εκδοθεί εντός 5 ημερών, εφ’ όσον υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα.

2. Μπορώ να ξεκινήσω εργασίες από τώρα?

Φυσικά. Μπορείτε πρακτικά να ξεκινήσετε εργασίες από την στιγμή που έχει γίνει το Α’ ΠΕΑ και υπάρχουν και φωτογραφίες από πριν.
Βεβαίως, φαντάζομαι ότι θα έπρεπε να σας έχει ενημερώσει σχετικά και ο τεχνικός σύμβουλος που έχετε ορίσει ήδη.
Να σας πω ότι οι εργασίες, όπως θα πρέπει να σας έχει ενημερώσει σχετικά και ο τεχνικός σύμβουλος που έχετε γίνεται με ευθύνη του πελάτη μέχρι η αίτησή του να μπει σε «ΥΠΑΓΩΓΗ».
Σημειώστε επίσης ότι τα παραστατικά μπορούν και αυτά να εκδοθούν από την στιγμή που έχουν εκδοθεί από πριν οι απαραίτητες άδειες/μελέτες.
3. Πως καταχωρώ τιμολόγια?
Για να καταχωρήσετε τιμολόγια πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
1. Συνδεθείτε στην πλατφόρμα χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας στο Taxisnet.
2. Κάντε κλικ στην επιλογή “Καταχώριση τιμολογίων”.
3. Συμπληρώστε τα στοιχεία του τιμολογίου, όπως την ημερομηνία έκδοσης, τον αριθμό του τιμολογίου, τον προμηθευτή, το ποσό και τις περιγραφές των εργασιών.
4. Επισυνάψτε το τιμολόγιο σε μορφή PDF.
5. Κάντε κλικ στην επιλογή “Υποβολή”.
Εάν το τιμολόγιο εγκριθεί, θα συμπεριληφθεί στην τελική αξιολόγηση της αίτησης σας.
• Εάν το τιμολόγιο είναι μεγάλο, μπορείτε να το χωρίσετε σε δύο ή περισσότερα αρχεία.

4. Μπορείτε εσείς να μου προτείνετε συνεργεία?
Ναι εφόσον είστε εντός Αττικής .

5. Μπορούν όλοι οι προμηθευτές να αναλάβουν έργα εξοικονομώ?
Όχι. Μπορούν μόνο αυτοί που είναι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα (ώστε να αναγνωρίζεται το ΑΦΜ τους).
Το κυριότερο όμως είναι πως ο εκάστοτε προμηθευτής πρέπει να τηρεί κάποια πρακτικά εχέγγυα όπως γνώση των διαδικασιών του προγράμματος, τουλάχιστον στα θέματα που τον αφορούν ώστε να μην δημιουργεί προβλήματα και καθυστερήσεις στην αποπεράτωση του έργου που ανέλαβε (σωστή έκδοση των τιμολογίων, των πιστοποιητικών κ.λ.π.)

 

6. Ποιες εργασίες απαιτούν Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και πως εκδίδεται αυτή ?
Ο πλήρης πίνακας υπάρχει στα ΦΕΚ 4520/2018, 1843/2020, 1028/2022. Συνοπτικά ,οι εργασίες που απαιτούν ΕΕΔΜΚ είναι οι εξής:
• Η εξωτερική θερμομόνωση τοιχοποιίας
• Η αλλαγή στις διαστάσεις ενός ή περισσότερων κουφωμάτων που είναι προς αντικατάσταση
• Η εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης.
Για να βγάλετε ΕΕΔΜΚ θα πρέπει να βρείτε έναν αρμόδιο μηχανικό. Ο μηχανικός θα σας παρέχει μια τεχνική έκθεση με τα σχέδια και τις περιγραφές των εργασιών. Η αίτηση για την έκδοση της ΕΕΔΜΚ υποβάλλεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΤΕΕ.
7. Αν θέλω να προχωρήσω με δάνειο , πως το καταχωρώ στην πλατφόρμα?
Αν τα κεφάλαια καλυφθούν με τραπεζικό δανεισμό, τότε η πλατφόρμα ζητάει να καταχωρηθεί ΤΡΑΠΕΖΑ, ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΗΣ και – αφού εμφανιστεί το ποσό δανείου – ο επιθυμητός ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΟΣΕΩΝ. Αφού γίνουν οι καταχωρήσεις αυτές, η πλατφόρμα εμφανίζει νέα πεδία «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ». Εκεί καταχωρείτε κυρίως προσωπικά και οικονομικά στοιχεία και δικαιολογητικά που ζητάει η τράπεζα για να προεγκρίνει ή όχι το δάνειο. Αν απορριφθεί, μπορείτε να απευθυνθείτε σε άλλη τράπεζα. Αν ζητηθεί για κάποιο λόγο εγγυητής, αυτός πρέπει να κάνει στην πλατφόρμα του Εξοικονομώ «ΣΥΝΔΕΣΗ ΩΣ ΕΓΓΥΗΤΗΣ» και να καταχωρήσει τα στοιχεία που θα του ζητήσει η τράπεζα. Αν απορριφθεί μπορεί να μπει άλλος εγγυητής ή να προστεθεί δεύτερος ή και τρίτος εγγυητής.
Αν τελικά απορριφθείτε παρ’ όλα αυτά και εφ’ όσον το επιθυμείτε μπορείτε να συνεχίσετε στο πρόγραμμα με «ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ».
Δεν υπάρχει όριο αριθμού τραπεζών όπου μπορεί να προσφύγει ο ωφελούμενος υπάρχει όμως χρονικό όριο, συνυπολογιζόμενου του χρόνου ελέγχου από την εκάστοτε τράπεζα.
Εαν τελικά προεγκριθεί το δάνειο, καταχωρείτε το ΙΒΑΝ σας στην τράπεζα που αναλαμβάνει την χρηματοδότηση. Στη συνέχεια και εντός της προθεσμίας υπογράφετε την δανειακή σύμβαση στο τραπεζικό κατάστημα που δηλώσατε αρχικά και η αίτηση μπαίνει «ΣΕ ΥΠΑΓΩΓΗ».

8. Πως γίνεται η καταβολή ποσού συμμετοχής στους προμηθευτές?

• Εάν η αίτηση προχωρά με ίδια κεφάλαια, θα πρέπει να καταβάλετε το ποσό της συμμετοχής του στους προμηθευτές κατά τρόπο ανάλογο του συνολικού επιλέξιμου προϋπολογισμού.
Αφού γίνει η καταβολή των ποσών σε όλους τους προμηθευτές, αυτοί θα πρέπει να κόψουν μια απόδειξη είσπραξης του ποσού αυτού και μαζί με το αποδεικτικό κατάθεσης το στέλνουν στον σύμβουλο έργου ο οποίος το ανεβάζει στην πλατφόρμα. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή για όλους τους προμηθευτές υποβάλλονται για έλεγχο.
Παράλληλα, η τράπεζα καταχωρεί στο ΙΒΑΝ του ωφελούμενου και το ποσό της προκαταβολής επιχορήγησης που είναι στην ουσία το 70% από το υπόλοιπο ποσό.
Αφού ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των ιδίων κεφαλαίων, καταχωρούνται, επιμερισμένες ξανά, οι προκαταβολές επιχορήγησης στους προμηθευτές για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
• Αν η αίτηση προχωρά με τραπεζικό δανεισμό, απλά επιμερίζεται ξανά το ποσό της προκαταβολής στα σχετικά πεδία. Στη συνέχεια ακολουθεί η καταχώρηση των προκαταβολών επιχορήγησης με τον ίδιο τρόπο που γίνεται και στην περίπτωση των ιδίων κεφαλαίων.

Αφού ολοκληρωθούν οι παραπάνω διαδικασίες, η αίτηση μπαίνει στο στάδιο ΣΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ

 

8. Τί γίνεται με τις παρεμβάσεις που δεν απαιτούν ΕΕΔΜΚ?
Για παρεμβάσεις που δεν απαιτείται άδεια μικρής κλίμακας, για κάθε εργασία ανακαίνισης και εν γένει μικρών παρεμβάσεων στα κτίρια, μηχανικός εκδίδει ηλεκτρονική βεβαίωση από το σύστημα αδειών και είναι απαραίτητη σε εργασίες εσωτερικών χρωματισμών, μικρών επισκευών θυρών και παραθύρων ή μεμονωμένων επισκευών για λόγους χρήσης και υγιεινής, εξωτερικούς χρωματισμούς ή επισκευή όψεων χωρίς ικριώματα, συντήρηση-επισκευή ή και τμηματική αντικατάσταση εγκαταστάσεων και αγωγών κτιρίων, τοποθέτηση κλιματιστικών και επιτοίχιων λεβήτων αερίου, τοποθέτηση ηλιακών θερμοσιφώνων, τοποθέτηση προσωρινών σκιάστρων, περσίδων, προστεγασμάτων και τεντών.

 

 

9. Μπορώ να κάνω αλλαγές στις παρεμβάσεις σε αυτό το σημείο?
Θα μπορούσαν ναι να γίνουν αλλαγές υπό προϋποθέσεις . Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επηρεάζει αυτό την ενεργειακή αναβάθμιση που δηλώσαμε στην αίτηση. Προτείνεται σε αυτό το σημείο επικοινωνία με μηχανικό μας .

 

 

10. Επιτρέπεται η αλλαγή προμηθευτή?

Εξαρτάται σε ποια φάση της αίτησης βρισκόμαστε. Εάν οι προμηθευτές έχουν ήδη λάβει τα ίδια κεφάλαια ή την προκαταβολή δανείου θα πρέπει να γίνουν οι σχετικές ενέργειες (επιστροφή χρημάτων από τον προηγούμενο προμηθευτή στον επόμενο) και να γίνει η τελική πίστωση, κατ’ αναλογία, στις προκαταβολές επιχορήγησης.
Εάν η αίτηση έχει περάσει στο επόμενο στάδιο, δηλαδή μετά την υλοποίηση των εργασιών και την καταχώρηση παραστατικών, προφανώς δεν μπορεί να γίνει καμία αλλαγή στους προμηθευτές.

HELPDESK ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΣΕΝΑΡΙΟ

-Καλημέρα σας . Έχετε καλέσει την ΕΣΠΑBCLA , τμήμα υποστήριξης ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ . Πώς μπορώ να σας βοηθήσω ?
-Καλημέρα σας. Είμαι η Παπαδοπούλου Μαρία . Έχω κάνει με εσάς την αίτηση για το ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ και θέλω κάποιες πληροφορίες .
-Κυρία Παπαδοπούλου συγχαρητήρια , είστε κατ αρχήν επιλέξιμη . Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείξατε κι όπως φαίνεται έχετε δικαιωθεί . Απευθυνθήκατε στη μεγαλύτερη εταιρία συμβούλων επιδοτούμενων προγραμμάτων .Στα πλαίσια της συνεργασίας μας , είμαι εδώ για να σας βοηθήσω στο εξής με ότι χρειάζεστε για την αίτηση σας.
-Δηλαδή τώρα εγκρίθηκα? Θα την πάρω την επιδότηση?
-Τώρα η αίτηση σας έχει χαρακτηριστεί καταρχήν επιλέξιμη και πρέπει να εκδώσετε προς ΗΤΚ . Μπορούμε να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες !
-Αυτό με προβληματίζει . Δεν έχω ΗΤΚ . Πρέπει να βγάλω και δεν ξέρω πως .
-Μην ανησυχείτε καθόλου , θα σας ενημερώσει ο τεχνικός σας σύμβουλος πως μπορείτε να την εκδώσετε
-Δεν εχω τεχνικό συμβουλο ακόμα .
– Κανένα πρόβλημα , θα σας καθοδηγήσω πλήρως. Αν θέλετε σημειώστε τα βήματα .Για να βγάλετε ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου ΗΤΚ πρέπει να βρείτε έναν αρμόδιο μηχανικό και να τον εξουσιοδοτήσετε για να σας την εκδώσει.
-Και πότε είναι έτοιμη?
Μπορεί να εκδοθεί εντός 5 ημερών, εφ’ όσον υπάρχουν όλα τα απαιτούμενα έγγραφα.
-Μάλιστα , αρά να το κάνω άμεσα?
Πρέπει εντός 60 ημερών να έχει εκδοθεί ΗΤΚ
-Και πρέπει να περιμένω την ΗΤΚ για να αρχίσω εργασίες?
Πρακτικά ξεκινάτε εργασίες από τώρα . Θέλει όμως μεγάλη προσοχή στις παρεμβάσεις. Για αυτό θα πρέπει να μιλήσετε με τον τεχνικό σας σύμβουλο
-Και πως περνάω τιμολόγια?
– Και πάλι εδώ ένας τεχνικός σύμβουλος θα μπορούσε να σας λύσει τα χέρια , πιστέψτε με . Για να καταχωρήσετε τιμολόγια πρέπει να συνδεθείτε στην πλατφόρμα χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας στο Taxisnet.Κάντε κλικ στην επιλογή “Καταχώριση τιμολογίων” και συμπληρώστε τα στοιχεία του τιμολογίου, όπως την ημερομηνία έκδοσης, τον αριθμό του τιμολογίου, τον προμηθευτή, το ποσό και τις περιγραφές των εργασιών. Ύστερα επισυνάψτε το τιμολόγιο σε μορφή PDF και κάντε κλικ στην επιλογή “Υποβολή”.Εάν το τιμολόγιο εγκριθεί, θα συμπεριληφθεί στην τελική αξιολόγηση της αίτησης σας. Ωστόσο εάν το τιμολόγιο είναι μεγάλο, μπορείτε να το χωρίσετε σε δύο ή περισσότερα αρχεία.
-Αν χρειαστώ έχετε συνεργεία ?
-Είστε εντός Αττικής όπως βλέπω . Δουλειά μας είναι να σας διευκολύνουμε όσο μπορούμε στην διαδικασία . Ναι θα σας προτείνουμε συνεργείο .
-Ωραια . Θα σας ενημερώσω αν χρειαστώ . Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να ξέρω?
– Ναι υπάρχουν κάποια σημαντικά πράγματα να πούμε εδω κυρία Παπαδοπούλου . Κατ αρχήν η Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) . Είναι μια διαδικασία που επιτρέπει την εκτέλεση συγκεκριμένων εργασιών .Για να βγάλετε ΕΕΔΜΚ θα πρέπει να βρείτε έναν αρμόδιο μηχανικό. Ο μηχανικός θα σας παρέχει μια τεχνική έκθεση με τα σχέδια και τις περιγραφές των εργασιών. Η αίτηση για την έκδοση της ΕΕΔΜΚ υποβάλλεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΤΕΕ.

– Για ποιες εργασίες χρειάζεται αυτό?
• Για εξωτερική θερμομόνωση των εξωτερικών τοίχων, για την αλλαγή στις διαστάσεις ενός ή περισσότερων κουφωμάτων που είναι προς αντικατάσταση καθώς για την εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης

– Και για τις υπόλοιπες?
Για παρεμβάσεις που δεν απαιτείται άδεια μικρής κλίμακας, για κάθε εργασία ανακαίνισης και εν γένει μικρών παρεμβάσεων στα κτίρια, μηχανικός εκδίδει ηλεκτρονική βεβαίωση από το σύστημα αδειών και είναι απαραίτητη σε εργασίες εσωτερικών χρωματισμών, μικρών επισκευών θυρών και παραθύρων ή μεμονωμένων επισκευών για λόγους χρήσης και υγιεινής, εξωτερικούς χρωματισμούς ή επισκευή όψεων χωρίς ικριώματα, συντήρηση-επισκευή ή και τμηματική αντικατάσταση εγκαταστάσεων και αγωγών κτιρίων, τοποθέτηση κλιματιστικών και επιτοίχιων λεβήτων αερίου, τοποθέτηση ηλιακών θερμοσιφώνων, τοποθέτηση προσωρινών σκιάστρων, περσίδων, προστεγασμάτων και τεντών.

-Τώρα έχω μπερδευτεί . Είναι πολύ μεγάλη διαδικασία
-Κυρία Παπαδοπούλου μην ανησυχείτε , όπου μπορώ να σας βοηθήσω θα το κάνω . Θα τα κάνουμε όλα βήμα βήμα . Σε αυτό το σημείο να σας πω οτι αντιλαμβάνομαι πως κάποια πράγματα σας ακούγονται περίπλοκα και σίγουρα η γεννάται η ανάγκη ενός εξειδικευμένου συμβούλου εδω , προς αποφυγη λαθών.Όμως η αίτηση σας είναι υπόθεση μας και θα είμαστε μαζί σε αυτό άρα όσο μπορώ θα σας βοηθήσω .Πείτε μου κάτι άλλο , θα προχωρήσετε με δανεισμό τη διαδικασία?
-Ναι . Και δεν ξέρω πως θα το καταχωρήσω
– Είναι απλό. Αν τα κεφάλαια καλυφθούν με τραπεζικό δανεισμό, τότε η πλατφόρμα ζητάει να καταχωρηθεί ΤΡΑΠΕΖΑ, ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΗΣ και αφού εμφανιστεί το ποσό δανείου – ο επιθυμητός ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΟΣΕΩΝ. Αφού γίνουν οι καταχωρήσεις αυτές, η πλατφόρμα εμφανίζει νέα πεδία «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ». Εκεί καταχωρείτε κυρίως προσωπικά και οικονομικά στοιχεία και δικαιολογητικά που ζητάει η τράπεζα για να προεγκρίνει ή όχι το δάνειο. Αν απορριφθεί, μπορείτε να απευθυνθείτε σε άλλη τράπεζα. Αν ζητηθεί για κάποιο λόγο εγγυητής, αυτός πρέπει να κάνει στην πλατφόρμα του Εξοικονομώ «ΣΥΝΔΕΣΗ ΩΣ ΕΓΓΥΗΤΗΣ» και να καταχωρήσει τα στοιχεία που θα του ζητήσει η τράπεζα. Αν απορριφθεί μπορεί να μπει άλλος εγγυητής ή να προστεθεί δεύτερος ή και τρίτος εγγυητής.
Αν τελικά απορριφθείτε παρ’ όλα αυτά και εφ’ όσον το επιθυμείτε μπορείτε να συνεχίσετε στο πρόγραμμα με «ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ».
Δεν υπάρχει όριο αριθμού τραπεζών όπου μπορεί να προσφύγει ο ωφελούμενος υπάρχει όμως χρονικό όριο, συνυπολογιζόμενου του χρόνου ελέγχου από την εκάστοτε τράπεζα.

-Κι αν τελικά προεγκριθεί το δάνειο ?
-Εαν τελικά προεγκριθεί το δάνειο, καταχωρείτε το ΙΒΑΝ σας στην πλατφόρμα του εξοικονομώ, ώστε να προχωρήσει η τράπεζα στην υπογραφή της δανειακής σύμβασης. Στη συνέχεια και εντός της προθεσμίας υπογράφετε την δανειακή σύμβαση στο τραπεζικό κατάστημα που δηλώσατε αρχικά και η αίτηση μπαίνει «ΣΕ ΥΠΑΓΩΓΗ».

-Ωραία το κατάλαβα αυτό . Να ρωτήσω κάτι άλλο , μπορώ να κάνω αλλαγές σε δυο παρεμβάσεις που μετάνιωσα?
-Οι αλλαγές δεν προτείνονται αλλά ας δούμε την περίπτωση σας . Τί θέλετε να αλλάξετε?
-Είχα πει ότι θέλω 2 κλιματιστικά και θέλω 3.
– Για να σας δώσω να καταλάβετε Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επηρεάζει η αλλαγή παρέμβασης την ενεργειακή αναβάθμιση που δηλώσαμε στην αίτηση. Θα μου επιτρέψετε να συμβουλευτώ τον μηχανικό μας και να επανέλθω άμεσα με απάντηση στο ερώτημα σας
-Ναι θα περιμένω
-Χρειάζεστε κάτι άλλο να συζητήσουμε κυρία Παπαδοπούλου?
-Όχι απλώς θα ήθελα αν μπορείτε να μου κάνετε τη διαδικασία με τα τιμολόγια μπορείτε?
– Εμείς σαν εταιρία , μπορούμε εφόσον επιθυμείτε να αναλάβουμε όλο το έργο ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ . Αυτο σημαινει πως μπορούμε να κάνουμε την καταχώρηση των στοιχείων της αίτησης μέχρι και την ολοκλήρωση της στο Πληροφοριακό Σύστημα του Προγράμματος και την επισύναψη των δικαιολογητικών και παραστατικών όπου απαιτείται. Δεσμευόμαστε για την έγκαιρη ενημέρωση σας για την παρακολούθηση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων από το Σύστημα, των ενεργειών που απαιτούνται και των αντίστοιχων προθεσμιών που έχετε για τη διεκπεραίωσή τους, για τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις/εγκρίσεις που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του έργου , για την παροχή τεχνικών οδηγιών σε θέματα τεχνικής φύσης,για τη βεβαίωση εκτέλεσης των εργασιών. Βρίσκουμε συνεργεία και εκτελούμε χρέη τεχνικού συμβούλου . Με λίγα λόγια οργανώνουμε την υλοποίηση του έργου σας , με όση το δυνατό λιγότερη συμμετοχή από εσάς, μέχρι το τέλος , αλλά και μετά την εκταμίευση, όπου χρειαστεί .

-Ευχαριστώ πολύ . Θα μιλήσουμε ξανα σε λίγο
-Καλή συνέχεια , ευχαριστούμε πολύ